perjantai 19. toukokuuta 2017

Muutoksen toinen vaihe

Reilu kaks viikkoa on kulunut kroppakisan loppumisesta. Oon ottanut vähän rennommin syömisten suhteen, vaikkakin arkipäivinä noudattanut suunnilleen ruokavaliota edelleen, mutta esimerkiksi äitienpäiväviikonloppu oli kokonaisuudessaan herkkujen täyttämä. Ja tämä oli ihan tietoinen päätös. Liikunnan suhteen vähän löysennin sen ensimmäisen viikon kisojen jälkeen, mutta nyt mennään taas täysillä eteenpäin oman autotallikuntosalin laitteilla ja samojen kasin lenkkien avulla.

Tavoitteita oon miettinyt ja niin kuin aiemmin jo kisan loputtua sanoin, muutama kilo vielä on tiputettavana. Ne päätin tiristää pois NYT! Oon tässä tämän viikon aikana aloitellut siis pikkuhiljaa kakkosvaihetta täs vartalonmuokkaukses ja nyt mennäänki jo täyttä häkää eteenpäin. Aikarajaa en oo itselleni asettanut, katotaan miten homma lähtee etenemään. Mutta tietynlainen rajapyykki on mun takaraivossa Kimin tulevat rippijuhlat heinäkuun puolessavälissä. Olis tosi kiva olla siihen mennessä sellaisessa kunnossa, mistä haaveilen. :)

Mun liikunta painottuu nyt siis edelleen niihin pitkiin lenkkeihin, joita teen melkein jokainen viikonpäivä, vähintään kuus kertaa viikos. Mä nautin lenkkeilystä, se on mun intohimo. Lisäksi punttaan painoilla tosiaankin meidän autotallissa sen, mitä siellä pystyy. Öpaut neljä kertaa viikossa, tai viis, katoan tuonne meidän "salille".  Yläkroppapainotteista mun ähertäminen nyt on, koska tavoitteena muutenkin on saada käsivarsiin ja selkään muotoja lisää. Jalkalihaksia en halua enää kasvattaa tästä suuremmiksi ja niiden treenaaminen onkin sellaista ylläpitävää treeniä.  Niin ja mainittakoon tietenkin se leuanveto, jossa tavoitteena on aina yks lisää. :D Kolme menee jo peräkkäin epäpuhtaasti toki. Mulle riittää se, että saan leuan tangon yläpuolelle vaikka sitte jaloilla sätkien. Se on mulle hyväksyttävä leuka. :D

Kauhunsekaisin tuntein odotan jo kolmatta ja viimeistä vaihetta tään painonpudotuksen suhteen. Kroppahan ei ikinä oo valmis ja sen suhteen tulee projekteja riittämään tämän kakkosvaiheenkin jälkeen, mutta painonpudotus tietenki loppuu. Kolmosvaihe on vaikein mulle ainakin. Kun pitäis saada se paino pysymään sitte saavutetuissa tuloksissa. Täytyy miettiä siihenkin joku taktiikka. :D

Mutta näillä mennään nyt eteenpäin. Kertoilen kuulumisia miten homma etenee.


Aurinkoa ja lämpöä!



Satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti